Lid worden?

Leuk dat je interesse hebt om  te komen zingen in het Hazeskoor! Ben je tussen de 19 en 91 jaar? Of ongeveer? Gezellige zangers en zangeressen met een enthousiaste en positieve uitstraling zijn altijd welkom. Af en toe kan er selectief worden omgegaan met het aannemen van nieuwe leden. De verhouding tussen de stempartijen moeten in evenwicht zijn, evenals de variatie in de leeftijden van de koorleden en we willen met een swingende, dynamische groep mensen op de bühne staan!

We houden geen stemtesten of audities en je hoeft geen bladmuziek te kunnen lezen. We verwachten wel een stukje eigen inzet: je oefent thuis met de speciaal voor ons ingezongen MP3 oefentracks die op onze website staan. Het is dus wel van belang dat je met een computer, tablet of mobiel overweg kunt!

​

We volgen zoveel mogelijk de plaatselijke schoolvakanties, in de zomer houden we een zomerstop van 8 weken. Overigens betaal je niet voor de repetities die in de vakanties vallen, de contributie is gebaseerd op het werkelijk aantal repetities op jaarbasis, gedeeld door 4.

​

Je kunt altijd een repetitie bijwonen om de sfeer te proeven.